23 April 2008

keliru.....


aku keliru
kekalutan bak meragut keindahan hariku
di mana kasih
di mana sayang
ku masih menanti
hadirnya sinar bahagia....
aku bingung
pilihan sering tak menepati
kepiluan sering menikam seriku
walau kasih di hati
namun jiwa tetap menepis
aku kasih
aku sayang
tapi batinku meronta
mengharapkan sesuatu yang belum pasti
ku menunggu
hadirnya harapan yang bakal merungkai
segala keresahan
segala kekusutan
dan datangnya kekuatan
agar dapatku meneruskan
sebuah pencarian....


4 comments:

NuRaNi HaZa said...

Setiap pencarian akan bertemankan kekeliruan,
kalau terungkai kekeliruan,maka sampailah kita ke penghujung pencarian.
Kejap sahaja melepas lelah,nanti perjalanan harus diteruskan lagi.
untuk pencarian yang lagi satu,
bertemankan kekeliruan yg baru.
Selamat mencari =)

saudagar gaRAM.. said...

kalo keliru,
ibarat kampung tanpa penghulu,
ibarat kapal tanpa nakhoda,
kiri dan kanan pon dah tanpa tuju,

harap dapat cahaya,
ilang segala resah dihati,
kembali senyum,
kembali berseri..

A t i Q a h said...

Terima segalanya dengan tenang,
dan hadapi mereka dengan matang.

InsyaAllah cahaya yang kamu cari akan datang, tanpa lupa meminta pada yang SATU.

Cheer up, girl! ;D

Ups, salam kenal ya.
Saudagar Garam yang jemput saya ke sini.

rasso said...

bisa dicari...